top article

Είναι σχεδόν αδύνατο να διαχωριστούν οι Dr. Martens από την αντικουλτούρα. Καθ 'όλη τη διάρκεια της ιστορίας τους που μετράει έξι δεκαετίες, mods, skinheads, punks, goths και ακόλουθοι της grunge σκηνής αγάπησαν τις μπότες για το σκληρό δέρμα και την ανθεκτική σόλα τους. Πράγματι, ένα ζευγάρι Dr. Martens θα αντέξει σχεδόν όλες τις κακουχίες - όπως λέει το brand, "Το μόνο πράγμα που είναι πιο σκληρό από ένα μποτάκι Dr. Martens είναι το άτομο που το φοράει".

Έχοντας αυτό κατά νου, οι Dr. Martens ξεκίνησαν πέρυσι την καμπάνια Tough as You για να τιμήσουν ανθεκτικό πνεύμα των υποκουλτούρων και των κινημάτων των νέων που τις φορούν εδώ και καιρό. Τώρα, εμβαθύνουν ακόμα περισσότερο στο motto που χαρακτηρίζει τη φιλοσοφία τους, αμφισβητώντας τι πραγματικά σημαίνει να είσαι σκληρός, ρίχνοντας φως στους σημερινούς ακτιβιστές.

Αν και όλοι έχουν οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας (Bob Vylan, Avie Acosta, Lotte Van Eijk και Naked Giants) έχουν διαφορετικές ιστορίες να πουν, ενώνονται σε έναν κοινό αγώνα - να ξεπεράσουν τις δυσκολίες, όπως η προκατάληψη και οι διακρίσεις, για να φτάσουν εκεί που βρίσκονται σήμερα και, με αυτόν τον τρόπο, έχουν ορίσει τη δική τους σημασία για το τι σημαίνει να είσαι "σκληρός".

Με την καμπάνια, οι Dr. Martens αποδεικνύουν ότι ο ορισμός της macho σκληρότητας δεν ισχύει πλέον και ότι δεν αφορά την ωμή δύναμη, αλλά την ικανότητα να αγωνιζόμαστε για αλλαγή, ειδικά εν όψει κάθε αντιξοότητας. Καθ 'όλη τη διάρκεια του 2020, η καμπάνια ενθαρρύνει τους λάτρεις των Dr. Martens να προβληματιστούν σχετικά με το τι σημαίνει να είναι κάποιος σκληρός και να μοιράζονται τις προσωπικές τους ιστορίες ανθεκτικότητας.

Ιούλιος 2018

>