Ο Ιταλός κατάφερε να δημιουργήσει ακόμα μία συλλογή που απευθύνεται σε ένα πραγματικά ευρύ κοινό
Από την πρώτη στιγμή που ο Riccardo Tisci ανέλαβε τον Burberry φάνηκε η διάθεσή του να κάνει τη διαφορά. Αποφάσισε να κρατήσει το βρετανικό στιλ, για το οποίο διακρίνεται ο Οίκος και να το κάνει πιο σύγχρονο, να τολμήσει να απευθυνθεί σε ένα μεγαλύτερο κοινό και να "πιάσει” και τους millennials, όπως άλλωστε κάνουν τα περισσότερα σύγχρονα brands. Η συλλογή που παρουσίασε τον περασμένο Σεπτέμβριο περιλάμβανε από το προσεκτικό tailoring μέχρι και τα πιο αέρινα, βραδινά ρούχα και με αντίστοιχο τρόπο κινήθηκε και αυτή τη φορά μιας και το πρώτο μισό της πασαρέλας κατακλύστηκε από streetwear ενώ το δεύτερο από εκλεπτυσμένο daywear αλλά και πιο formal κομμάτια. Και πάλι στόχος του ήταν να απευθυνθεί τόσο στο νεανικό κοινό, όσο και σ' αυτό το σοφιστικέ, μεγαλύτερης ηλικίας, που έτσι κι αλλιώς αγαπάει τον Burberry εδώ και χρόνια.
Πλέον λοιπόν στις συλλογές Burberry μπορεί κανείς ρούχα φτιαγμένα από πολύ ξεχωριστά υλικά, τα οποία προφανώς έχουν και το αντίστοιχο κόστος, αλλά και πιο casual, όπως οι φόρμες και τα sporty κομμάτια γενικότερα. Με αυτόν τον τρόπο ο Riccardo Tisci νιώθει ότι εξιλεώνεται απέναντι και στον εαυτό του, μιας και όπως χαρακτηριστικά είπε αναφερόμενος στα νεανικά του χρόνια, ξέρει πολύ καλά πώς είναι να μη μπορείς να αποκτήσεις τα ρούχα του σχεδιαστή και του Οίκου που αγαπάς.
Η καμπαρντίνα με το τελείωμα από αλυσίδα έκανε και πάλι την εμφάνισή της. Την πρώτη φορά την είδαμε στην Kendall Jenner, αλλά φαίνεται πως είναι το νέο κλασικό του Οίκου. Παράλληλα συνυπήρχαν αρμονικά tailored κομμάτια, όπως οι κομψές φούστες, το σχεδόν αποδομημένο shearling παλτό, που ήταν η απαιτούμενη cool πινελιά, αλλά και το sportswear, που ήδη αναφέραμε. Η μόδα άλλωστε πλέον είναι απόλυτα δημοκρατική. Μια γυναίκα μεγαλύτερης ηλικίας μπορεί να φορέσει μοντέρνα και χαλαρά trackpants ενώ το tailoring έχει εισέλθει για τα καλά και στις πιο νεανικές γκαρνταρόμπες. Ο καθένας μπορεί λοιπόν να εκφραστεί όπως ακριβώς θέλει.
Αυτό βέβαια που δεν έλειπε -ούτε- από αυτή του Riccardo Tisci ήταν η πολυτέλεια. Η ουδέτερη χρωματική παλέτα (nude, μπεζ, καμηλό κλπ), τα πλεκτά υψηλής ποιότητας, αλλά και τα φίνα βραδινά φορέματα, σίγουρα απευθύνονται στο upper class καταναλωτικό κοινό.
Η ουσία είναι πως προσπάθησε να συμπεριλάβει τα πάντα σ' αυτή τη συλλογή και να απευθυνθεί σε όλους. Ο Tisci άλλωστε πλέον προσπαθεί να συμβιβάσει με τον καλύτερο τρόπο τις εικόνες που δέχεται, κατοικώντας πλέον μόνιμα στο Λονδίνο, την κληρονομιά του Burberry που διευθύνει, αλλά και τη σύγχρονη μόδα και τις ανάγκες της, που δεν έχουν καμία σχέση, ούτε καν με το πρόσφατο παρελθόν. Ο οίκος Burberry του Riccardo Tisci λοιπόν είναι για όλους. Και έτσι σκοπεύει να παραμείνει.
Δες τα πιο ενδιαφέροντα looks από τη συλλογή στη gallery που ακολουθεί:

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry

Burberry