top article

Αυτές τις μέρες (αλλά και τις επόμενες) είναι αναμενόμενο κάποιες φορές να φάμε παραπάνω ή να το παρακάνουμε με τα γλυκά ή το αλκοόλ. Και είναι εξίσου αναμενόμενο να σηκωθούμε το επόμενο πρωί νιώθοντας φουσκωμένες και γεμάτες τύψεις. Ψυχραιμία! Ένα πλούσιο δείπνο ή μια νυχτερινή επίθεση στο δίσκο με τους κουραμπιέδες και τα μελομακάρονα δεν θα απειλήσει τη γραμμή σου -αρκεί να αντιδράσεις σωστά και γρήγορα! Να, λοιπόν, τι πρέπει να κάνεις την επόμενη μέρα:

Φάε ένα πρωινό πλούσιο σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνη

Όχι, το να επιλέξεις να λιμοκτονήσεις για να επανορθώσεις δεν θα σε βοηθήσει να αντιμετωπίσεις την κατάχρηση. Αντίθετα, ο οργανισμός σου χρειάζεται τροφές που διασπώνται με αργούς ρυθμούς, ώστε να εξισορροπήσει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα που βρίσκονται στα ύψη και να επανέλθει ο μεταβολισμός στα φυσιολογικά επίπεδα. Μερικές καλές ιδέες είναι ένα μήλο με μια κουταλιά της σούπας φυστικοβούτυρο, ένα βραστό αυγό και μια φέτα ζαμπόν ή μπαστουνάκια λαχανικών με χούμους.

Μαγείρεψε το μεσημεριανό σου

Μιας και αποφάσισες ότι θα βάλεις ένα τέλος στους πειρασμούς και τις υπερβολές, καλό είναι να είσαι προετοιμασμένη, ώστε να μη λυγίσεις και φας ό,τι βρεις μπροστά σου την ώρα που θα πεινάσεις. Εάν πρόκειται να πας στο γραφείο, πάρε μαζί σου ένα ελαφρύ γεύμα σε τάπερ και γενικά προτίμησε να ετοιμάσεις κάτι παρά να παραγγείλεις απέξω ή να φας κάτι πρόχειρο.

Διάλεξε ένα σνακ με προβιοτικά

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Πανεπιστημίου του Oregon η υπερκατανάλωση λιπαρών τροφών και ζάχαρης τρέφει τα "κακά" βακτήρια που βρίσκονται στο γαστρεντερικό σύστημα. Για να εξισορροπήσεις την κατάσταση, χρειάζεσαι προβιοτικά, όπως αυτά που έχει το γιαούρτι, το κεφίρ, το τυρί cottage ή το λάχανο τουρσί.

Κάνε ένα μάθημα γιόγκα

Όχι μόνο θα σε βοηθήσει να ιδρώσεις, αποβάλλοντας ένα μέρος από τις τοξίνες που έχεις φορτωθεί, αλλά επιπλέον θα σε κάνει να χαλαρώσεις και να αποβάλεις το στρες -μειώνοντας τις πιθανότητες να κάνεις αργότερα επίθεση στους κουραμπιέδες που έχουν απομείνει!

 

 

Ιούλιος 2018

>