top article

Πολλά έχουν ειπωθεί και γραφτεί για τους millennials. Το να κατηγοριοποιείς και να γενικεύεις βέβαια τη συμπεριφορά μίας ολόκληρης γενιάς δεν είναι μία απλή διαδικασία. Υπάρχουν όμως πάντα συμπεριφορές που μπορεί να διορθωθούν, με σκοπό να εξελιχτούμε στην προσωπική και επαγγελματική ζωή μας.  

Για τη δεύτερη μάλιστα, ο συγγραφέας Bill Murphy Jr. πιστεύει ότι έχουμε υιοθετήσει μερικές άσχημες συνήθειες στον εργασιακό τομέα, με αποτέλεσμα να μην δείχνουμε επαγγελματισμό. Ο Murphy μίλησε με δεκάδες διευθύνοντες συμβούλους και επιχειρηματίες από διαφορετικές γενιές, καταλήγοντας έτσι να επισημάνει σε άρθρο του στο Inc. τις αντιεπαγγελματικές συνήθειες των millennials. Αν ανήκεις κι εσύ στην εν λόγω γενιά, διάβασε ποιες συμπεριφορές θα πρέπει να αλλάξεις για να δείχνεις περισσότερο επαγγελματισμό.

Έχεις υπερβολική αυτοπεποίθηση

Η αυτοπεποίθηση είναι σημαντική. Έχει τη δυνατότητα να ενισχύσει την καριέρα σου και να σου ανοίξει νέες πόρτες. Η υπερβολική αυτοπεποίθηση όμως μπορεί γρήγορα να μετατραπεί σε αλαζονεία ή άγνοια. Προσπάθησε να δείχνεις ενίοτε ταπεινοφροσύνη και να είσαι ανοιχτή στο να μαθαίνεις νέα πράγματα. "Αν δεν γνωρίζεις την απάντηση σε μια ερώτηση, μην προσποιείσαι ότι είσαι ειδικός", δήλωσε η Reza Jafery της Casual Solution.

Δεν δείχνεις προσοχή

Το κλειδί για να κρατάς το αφεντικό σου ευτυχισμένο είναι να δείχνεις προσοχή και προσήλωση στη δουλειά. Φυσικά και είναι αδύνατον να είσαι προσηλωμένη σε κάτι ασταμάτητα, αλλά το να τσεκάρεις το κινητό σου κάθε δύο λεπτά, σίγουρα δεν βοηθάει. "Η γενιά Y μεγάλωσε μπροστά από μια τηλεόραση, βομβαρδισμένη με νέα κίνητρα κάθε 15 δευτερόλεπτα", δήλωσε ο Orun Bhuiyan, συνιδρυτής SEOcial. "Ως αποτέλεσμα, είναι μία άνιση μάχη για τους περισσότερους να καταφέρουν να εστιάσουν κάπου για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το Internet και τα smartphones δεν βοηθούν ακριβώς στην ανακούφιση αυτής της συνήθειας".

Δεν απαντάς στο τηλέφωνο

Γνωρίζουμε ότι οι στους millennials δεν αρέσει να απαντούν στο τηλέφωνό τους, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι δεν απαντούν ούτε για τη δουλειά τους. Αλλά αν η δουλειά σου απαιτεί να το κάνεις, τότε θα πρέπει να απαντήσεις. Σίγουρα ο CEO δεν θέλει να λάβει μήνυμα με emoji.

Δεν δέχεσαι την κριτική (ούτε ασκείς)

Η λήψη οποιασδήποτε κριτικής είναι δύσκολη, ακόμα και όταν είναι εποικοδομητική, αλλά είναι επίσης ένα ζωτικό μέρος της ανάπτυξης των δεξιοτήτων σου. Προκειμένου να εξελίξεις την καριέρα σου, θα πρέπει να είσαι σε θέση να ασκήσεις αλλά και να δεχτείς κριτική. Είναι ο μόνος τρόπος για να προχωρήσεις. 

Μιλάς περισσότερο από όσο ακούς

Είναι πολύ σημαντικό να είσαι καλός ακροατής. Στην πραγματικότητα, η Fast Company έφτασε ακόμη και στο σημείο να θεωρεί την ικανότητα να ακούς την πιο σημαντική δεξιότητα για να προσλάβει κάποιον. Σύμφωνα με το άρθρο, οι εργαζόμενοι που δεν διαθέτουν τέτοιου είδους δεξιότητες μπορεί να υπονομεύσουν τη συνολική επιτυχία του οργανισμού.

Ιούλιος 2018

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 09.03.2019

The Editor's Blog: In memoriam

"Ο Karl ήταν doer και achiever. Όμως κανείς δε θα μπορέσει να σου απαντήσει αν ο Lagerfeld ήταν αυτό που έκανε"

Συνεντεύξεις Σάββατο 02.03.2019

MF Συνάντηση: Ευαγγελία Αραβανή

Μετά το φινάλε του Project Runway η Ευαγγελία Αραβανή κάνει έναν ψύχραιμο απολογισμό και φωτογραφίζεται για το εξώφυλλο της Madame Figaro με δημιουργία της νικήτριας Μαργαρίτας Πριφτάκη

>