top article

Comfort zone

  1. 5 feelgood ταινίες του Woody Allen 5 feelgood ταινίες του Woody Allen
  2. #WorkFromHome με έμπνευση από τη Victoria Beckham | Όλα τα looks της κατά τη διάρκεια της καραντίνας #WorkFromHome με έμπνευση από τη Victoria Beckham | Όλα τα looks της κατά τη διάρκεια της καραντίνας
  3. Choe Candles | Χειροποίητα, φυσικά κεριά με ελληνική υπογραφή Choe Candles | Χειροποίητα, φυσικά κεριά με ελληνική υπογραφή
  4. Οι πιτζάμες των Zara είναι ό,τι χρειάζεσαι τώρα Οι πιτζάμες των Zara είναι ό,τι χρειάζεσαι τώρα
  5. Οι νέες χριστουγεννιάτικες σειρές και ταινίες του Netflix Οι νέες χριστουγεννιάτικες σειρές και ταινίες του Netflix
  6. Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι
  7. Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα
  8. Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh
  9. Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι
  10. 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα
  11. 10 chic κούπες για να προσθέσεις στη συλλογή σου 10 chic κούπες για να προσθέσεις στη συλλογή σου
  12. 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο
  13. Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham
  14. To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα
  15. Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown
  16. 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο
  17. Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα
  18. 3 σειρές για τον Νοέμβριο 3 σειρές για τον Νοέμβριο
  19. 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα
  20. 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0
  21. 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου
  22. Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish
  23. 10+1 κεριά που θα φωτίσουν και θα αρωματίσουν την καθημερινότητά σου 10+1 κεριά που θα φωτίσουν και θα αρωματίσουν την καθημερινότητά σου
  24. 12 φυτά εσωτερικού χώρου ιδανικά για την κρεβατοκάμαρα 12 φυτά εσωτερικού χώρου ιδανικά για την κρεβατοκάμαρα
  25. 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας
  26. 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου
  27. Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν
  28. Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού
  29. Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν

Αν η καθημερινότητά σου είναι γεμάτη από υποχρεώσεις, άγχος και πολλές δραστηριότητες, είναι φυσικό να αναζητάς τρόπους να χαλαρώσεις στον ελεύθερο χρόνο σου.

Κι ενώ μια από τις δημοφιλέστερες προτάσεις για το σκοπό αυτό είναι ο διαλογισμός, είναι μάλλον δύσκολο να αφήσεις το μυαλό σου τόσο ελεύθερο αν δεν έχεις έστω στην αρχή κάποια καθοδήγηση. Αντί να ξοδεύεις λοιπόν το χρόνο σου προσπαθώντας να επιτύχεις την πολυπόθητη χαλάρωση, διάβασε παρακάτω για τις 5 δραστηριότητες που θα σε βοηθήσουν να αφεθείς, να ξεκαθαρίσεις τις σκέψεις σου και να καλλιεργήσεις τη δημιουργικότητά σου. 

Γράψιμο

Το να αποτυπώνεις τις σκέψεις σου ελεύθερα στο χαρτί, χωρίς να προσέχεις τη δομή ή τη σωστή σύνταξη μπορεί να είναι απελευθερωτικό και να σε βοηθήσει να χαλαρώσεις. Σχετική έρευνα έδειξε ότι εκείνοι που έγραφαν για γεγονότα που τους άγχωναν, τους στεναχωρούσαν ή τους φόρτιζαν συναισθηματικά παρατήρησαν βελτίωση στη φυσική και την πνευματική τους κατάσταση. Το γράψιμο είναι κατάλληλο ακόμη και αν έχεις περιορισμένο χρόνο- 15 με 20 λεπτά αρκούν για να δεις διαφορά. 

Τεχνικές αναπνοής

Μια εναλλακτική λύση στο διαλογισμό, που οδηγεί σε παρόμοια αποτελέσματα, είναι η εκμάθηση διαφορετικών τεχνικών αναπνοής που βελτιώνουν τη φυσική και την πνευματική κατάσταση. "Η βαθιά, διαφραγματική αναπνοή βελτιώνει την πρόσληψη οξυγόνου σε συνδυασμό με την εκπνοή διοξειδίου", αναφέρει μια σχετική μελέτη του πανεπιστημίου Harvard για τις τεχνικές χαλάρωσης. "Μπορεί να μειώσει τους καρδιακούς χτύπους και να σταθεροποιήσει την πίεση του αίματος", καταπολεμώντας έτσι το στρες. 

Βάλε τα πάντα στο mute

​Τις μέρες που πραγματικά δεν έχεις χρόνο να κάνεις καμία άλλη χαλαρωτική δραστηριότητα, αφιέρωσε έστω ένα λεπτό για να περάσεις σε απόλυτη ησυχία. Σύμφωνα με έρευνες, η απόλυτη ησυχία βοηθά το μυαλό να ξεκουραστεί περισσότερο από ότι το να ακούς για παράδειγμα χαλαρωτική μουσική, αφού τότε μειώνεται η πίεση του αίματος στον εγκέφαλο. Επιπλέον, αν έχεις τη δυνατότητα, πήγαινε για ένα μικρό περίπατο. Τα στατιστικά δείχνουν πως όσοι κάνουν συχνούς περιπάτους στη φύση έχουν μειωμένο στρες και λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν συμπτώματα κατάθλιψης.

Απόλαυσε ένα μυθιστόρημα 

Αν οι σκέψεις σου περιστρέφονται μονίμως γύρω από τη δουλειά και τα deadlines, διάβασε ένα βιβλίο. Έρευνα του πανεπιστημίου του Sussex κατέληξε στο ότι το διάβασμα είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να καταπολεμήσεις το στρες- ακόμα καλύτερο από το να ακούς μουσική, να πίνεις τσάι ή να κάνεις ένα περίπατο. Στην ουσία, διαβάζοντας κάνεις πολλά περισσότερα από το να "ξεχαστείς " για λίγο. "Είναι μια πλήρης ενεργοποίηση της φαντασίας αφού οι τυπωμένες λέξεις σε μια σελίδα κεντρίζουν τη δημιουργικότητά σου και σου δημιουργούν ένα εναλλακτικό πεδίο συνειδητότητας", λέει ο γνωστικός νευροψυχολόγος Dr. David Lewis. 

Γίνε δημιουργική

Όχι, τα βιβλία ζωγραφικής για ενήλικες δεν ήταν μια τάση που έμεινε στο 2015. Η ζωγραφική αυξάνει τη δημιουργικότητα και βοηθά τη συγκέντρωση σε μια δραστηριότητα, ώστε να κάνεις ένα διάλειμμα από τις άλλες ανησυχίες σου. Επιπλέον, όπως υποστηρίζει ο νευροψυχολόγος Dr. Stan Rodski, η ζωγραφική έχει ψυχοσωματικά ωφέλη, αφού παρατηρούνται μεταβολές στο ρυθμό της καρδιάς και στα εγκεφαλικά κύματα. 

 

Ιούλιος 2018

>