top article

Η Μαρία Κουσουνή, πρίμα μπαλαρίνα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, βιώνει το lockdown αφιερώνοντας χρόνο στον εαυτό της και στην προσωπική της φροντίδα. Χορός στο σπίτι, εύκολα βήματα για κηπουρική, αναζήτηση νέων γεύσεων και συνταγών και τόνωση του ανοσοποιητικού συστήματος είναι μερικές από τις πολύτιμες συμβουλές που μοιράστηκε με το madamefigaro.gr.

Γυμναστική στο σπίτι οπωσδήποτε. Η άσκηση είναι θεραπεία σωματική και ψυχική. Κάνω διαδικτυακά personal με την προσωπική μου trainer εφόσον δεν μπορούμε να έχουμε το καθιερωμένο μας ραντεβού και συνεχίζω τα διαδικτυακά μου μαθήματα που ούτως η άλλως έκανα με τη γιόγκα. Ο καθένας θα διαλέξει αυτό που του ταιριάζει. Δοκιμάστε διάφορα είδη αν δεν έχετε ήδη βρει το κατάλληλο για εσάς. Έχετε χρόνο να δοκιμάσετε.Υπαρχουν μια σειρά από επιλογές όπως διαφορετικά είδη γιόγκα, πιλάτες, γυμναστική, διαφορά είδη χορού κ.α που μπορείτε να βρείτε στο διαδίκτυο και να ορίσετε καθημερινά την ώρα που θα γυμναζόσαστε ώστε να μην το αφήσετε εύκολα.

Βάλτε μουσική στη ζωή σας. Είτε μαγειρεύετε είτε κάνετε τις δουλειές τους σπιτιού ή αν απλά θέλετε να χαλαρώσετε με οποιοδήποτε τρόπο. Είναι ευκαιρία να ανακαλύψετε νέα είδη μουσικής για κάθε περίσταση της ημέρας και να φτιάξετε ταυτόχρονα και τη δική σας λίστα επιλέγοντας τα κομμάτια που σας αρέσουν και ακούγοντας τα τυχαία μέσα στην ημέρα. Αυτό κάνω εγώ!

Αν δεν μπορείτε να κάνετε γυμναστική τότε θα δανειστώ τη φράση της Πίνα Μπάους: "Χορέψτε γιατί χανόμαστε". Συνδυάστε τα παραπάνω με έναν μοναδικό αυθόρμητο και πολύ ευχάριστο τρόπο. Βάλτε μουσική δυνατά και αρχίστε να χορεύετε ξέφρενα όπως τότε που ήμασταν παιδιά. Μόνοι σας, με την παρέα σας ή οικογενειακά. Μέχρι να ιδρώσατε, να λαχανιάσετε, μη σταματάτε.

Οι ευεργετικές ιδιότητες της άσκησης συμβάλλουν τόσο στη διάθεση μας - παράγοντας ορμόνες ‘χαράς’ -  μέσα από την κίνηση όσο και στη σωστή λειτουργία του οργανισμού μας. Ως γνωστό κάποιες από αυτές είναι η καλύτερη κυκλοφορία του αίματος και η ρύθμιση του Ph. του, καλύτερη λειτουργία των οργάνων και αποτοξίνωση του οργανισμού με αποτέλεσμα να έχουμε καλύτερο ανοσοποιητικό και να δυναμώνει το σώμα. Η μουσική θα σας ανεβάσει ακόμα περισσότερο τη διάθεση. Αν μπορείτε τραγουδίστε κιόλας.

Οργανώστε καλύτερα τις ντουλάπες σας και κρατήστε μόνο αυτά που πραγματικά χρειάζεστε. Μπορεί να γίνει σιγά σιγά. Ένα ένα δωμάτιο. Η Mari Kondo έχει κάποιες καλές προτάσεις. Κρατήστε αυτές που σας ταιριάζουν καλύτερα.

Διαβάζω βιβλία που έχω ήδη αλλά ποτέ δεν κατάφερα να αρχίσω. Και ξαναδιαβάζω αγαπημένα. Μια άλλη ιδέα είναι να μπούμε σε διαδικτυακές βιβλιοθήκες που είναι ανοιχτές αυτή την περίοδο για το κοινό. Ευκαιρία να κάνουμε έρευνα για βιβλία και μετά να αναπτύξουμε εντυπώσεις και πιθανούς προβληματισμούς με τους δικούς μας ανθρώπους ανταλλάσσοντας απόψεις. Είναι καιρός για επικοινωνία.

Επισκεφτείτε ένα μουσείο. Διαδικτυακά. Μπορείτε να πάρετε όσο χρόνο θέλετε και να εξερευνήσετε καλύτερα από ποτέ διαβάζοντας πληροφορίες για τα έργα που σας ενδιαφέρουν. Το Μουσείο Μπενακη, το Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρη, το Μουσείο της Ακρόπολης, το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο είναι μόνο μερικά από αυτά που μπορείτε να επισκεφθείτε.

Ενημερωθείτε για τις ιδιότητες που έχει το κάθε φρούτο, λαχανικό, βότανο και μπαχαρικό. Είναι εντυπωσιακό!  Πιθανότατα να σας οδηγήσει να εξερευνήσετε τη διατροφή περισσότερο και να εμπνευστείτε ή να ανακαλύψετε νέες συνταγές. Είναι κάτι που πάντα έκανα και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας.

Μια πολύ ωραία συνταγή για ρόφημα είναι να ετοιμάσετε μια κανάτα με νερό ή εναλλακτικά με τσάι και να βάλετε μέσα κομμάτια μήλου και κλωνάρι κανέλας. Αφήστε το στο ψυγείο για κάποιες ώρες και μετά μπορείτε να το καταναλώσετε. Είναι θρεπτικό και με ένζυμα για το πεπτικό σύστημα. Μπορείτε να δοκιμάσετε να κάνετε οποιονδήποτε συνδυασμό με φρούτα, μπαχαρικά ή και μυρωδικά όπως δυόσμο, μέντα κτλ. Μπορεί να καταναλωθεί και την επόμενη ημέρα, θα έχει περισσότερα ένζυμα. Προσοχή να μην υπερβάλουμε στην κατανάλωσή του.

Καθώς έχει μπει η άνοιξη μπορούμε να ασχοληθούμε και να διαβάσουμε πως να μεταφυτεύουμε σπόρους και φυτά σε γλάστρες. Είναι πολύ εύκολη διαδικασία για κάποια και υπάρχουν και διαφορετικοί τρόποι. Απλά, κόβοντας ένα κλωνάρι και βάζοντας το για λίγες ημέρες μέσα σε ένα ποτηράκι με νερό μέχρι να βγάλει ρίζες. Σκεφτείτε να έχετε τις δικές σας τομάτες (από σπόρους που αποξηραίνετε από την τομάτα). Οι  φακές είναι υπέροχες και τρώγονται ωμές όταν γίνουν φύτρα και δεν χρειάζονται απαραίτητα χώμα. Μπορούμε απλά σε να γυάλινο βάζο με νερό ΄ή και στο σουρωτήρι μας. Άλλα βότανα που καταναλώνονται και μεγαλώνουν γρήγορα ειναι ο δυόσμος, ο μαϊντανός και γενικότερα τα μυρωδικά.

Τέλος, για μικρά μυστικά ομορφιάς που κάνω αυτό το διάστημα. Εχουμε χρόνο για προσωπική φροντίδα. Αφού είμαστε συνέχεια σπίτι μια εξαιρετική ιδέα είναι να φροντίσουμε τα μαλλιά μας με μάσκες. Μπορείτε καθημερινά να απλώνετε μάσκα μαλλιών στο κάτω μέρος τους και να το αφήνετε όλη μέρα έχοντας τα μαζεμένα. Στο βραδινό σας ντους ξεπλένετε και μετά το επόμενο πρωί επαναλαμβάνετε. Αν δεν έχετε μάσκα μπορείτε με κάποιο λάδι. Ελαιόλαδο, λάδι αμυγδάλου, καρύδας, jojoba ή ακόμα να φτιάξετε τη δική σας φυσική μάσκα μαλλιών που θα βρείτε μέσα στο διαδίκτυο. Μετά από ένα μήνα ή και παραπάνω - αν μπορείτε να το κρατήσετε - θα δείτε καταπληκτικά αποτελέσματα στην υφή τους. Το ίδιο μπορείτε να κάνετε με τα νύχια σας. Λίγο λαδάκι και μασάζ καθημερινά στο δέρμα γύρω από αυτά. Ας μην ξεχνάμε την φροντίδα του προσώπου όπου μπορούμε να το φροντίσουμε με απολέπιση και μάσκες. Προσοχή δεν χρειάζεται καθημερινή εφαρμογή σε αυτό.

Διάβασε επίσης:

Είδα, διάβασα, άκουσα: Τι κάνει ο Γιάννης Κουκουράκης στο σπίτι του

Είδα, διάβασα, άκουσα: Τι κάνει η Στέλλα Ράπτη στο σπίτι της

Είδα, διάβασα, άκουσα: Τι κάνει η Ευγενία Χανδρή στο σπίτι της

Είδα, διάβασα, άκουσα: Τι κάνει η Katerine Duska στο σπίτι της

Είδα, διάβασα, άκουσα: Τι κάνει η Ελένη Στασινοπούλου στο σπίτι της

Είδα, διάβασα, άκουσα: Τι κάνει ο Φώτης Βαλλάτος στο σπίτι του

Ιούλιος 2018

>