top article

Wedding season

  1. Η εμφάνιση της Μαρίας Ναυπλιώτου με φόρεμα Ελληνίδας σχεδιάστριας που είναι ιδανικό για όλα τα events της σεζόν Η εμφάνιση της Μαρίας Ναυπλιώτου με φόρεμα Ελληνίδας σχεδιάστριας που είναι ιδανικό για όλα τα events της σεζόν
  2. Η βασίλισσα Letizia  με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου Η βασίλισσα Letizia με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου
  3. Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look
  4. Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου
  5. Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση
  6. Yes I Do Catwalk by System Professional | Όσα έγιναν στο φαντασμαγορικό bridal fashion show Yes I Do Catwalk by System Professional | Όσα έγιναν στο φαντασμαγορικό bridal fashion show
  7. Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι
  8. Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες
  9. Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις
  10. Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου
  11. It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο

Αναρωτιέσαι όλο και πιο συχνά πού άφησες τα κλειδιά σου ή τι ακριβώς ήρθες να πάρεις από την κουζίνα; Οι "ασκήσεις" που προτείνει ο Norman Doidge, μέλος του Κέντρου Ερευνών του Τμήματος Ψυχαναλυτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Columbia και συγγραφέας του βιβλίου The Brain’s Way Of Healing Itself, θα βοηθήσουν το μυαλό σου να παραμείνει σε καλή φυσική κατάσταση!

Χρησιμοποίησέ το!

Το μυαλό έχει νευροπλαστικές ιδιότητες που σημαίνει ότι όσο διατηρείται ενεργό η δομή του μεταβάλλεται. Καθώς σκεφτόμαστε ή μαθαίνουμε νέα πράγματα, ο εγκέφαλος δημιουργεί καινούριες συνάψεις και γίνεται πιο "δυνατός".

Νους υγιής εν σώματι υγιεί

Σύμφωνα με έρευνες, όσοι περπατούν 3χλμ. κάθε μέρα και φροντίζουν να τρέφονται σωστά και να διατηρούν ένα υγιές σωματικό βάρος μειώνουν κατά 60% τις πιθανότητες να πάθουν άνοια. Εκτιμάται ότι το βάδισμα κινητοποιεί τον εγκέφαλο να απελευθερώσει αυξητικούς παράγοντες και ενδυναμώνει τις συνάψεις ανάμεσα στα κύτταρα. Σε έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Πίτσμπουργκ διαπιστώθηκε ότι η έντονη αεροβική άσκηση αυξάνει το μέγεθος του ιπποκάμπου, της περιοχής του εγκεφάλου που συνήθως είναι το πρώτο τμήμα όπου εκδηλώνονται εκφυλισμοί που σχετίζονται με την ηλικία.

Οραματίσου την επιτυχία

Όταν θυμόμαστε ή σκεφτόμαστε μια εμπειρία, ο εγκέφαλος δυναμώνει όσο κι αν τη ζούσαμε! Έρευνες που έγιναν με τη χρήση εγκεφαλογράφων έδειξαν ότι όσοι σκέφτονται κάποια δραστηριότητα, π.χ. ότι ανεβοκατεβαίνουν σκάλες, βελτιώνουν την κατάσταση του εγκεφάλου σχεδόν
όσο κι αν το έκαναν στην πραγματικότητα.

Κάνε ένα πράγμα τη φορά

Στην εποχή μας το multitasking θεωρείται προτέρημα. Για τον εγκέφαλο όμως δεν είναι, γιατί το νευρικό σύστημα υπερφορτώνεται και έτσι γινόμαστε πιο αργοί και λιγότερο αποτελεσματικοί. Αφιερώσου σε μια δραστηριότητα κάθε φορά και φρόντισε να ξεκουράζεις το μυαλό σου κάνοντας κάτι που το αποφορτίζει, όπως τάι τσι ή διαλογισμό.

Σκέψου σαν παιδί

Όσο μεγαλώνουμε βασιζόμαστε περισσότερο σε δεξιότητες και γνώσεις που ήδη υπάρχουν. Σκέψου τι καινούριο μπορείς να κάνεις, κάτι που να προϋποθέτει να αφιερώσεις την προσοχή σου, όπως να μάθεις μια ξένη γλώσσα ή να γραφτείς σε μαθήματα salsa.

Κοιμήσου

Κατά τη διάρκεια του ύπνου κύτταρα που ονομάζονται γλοία "καθαρίζουν" τον εγκέφαλο από τις τοξίνες – ανάμεσά τους και κάποιες πρωτεΐνες που ανιχνεύονται σε ασθενείς με άνοια. Επιπλέον, ο ύπνος ενισχύει τις συνάψεις ανάμεσα στους νευρώνες.

Πηγή: shape.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>