Δε πρόκειται για κάποια φάρσα αλλά για αληθινό εστιατόριο.
“The Picture House”. Ένα Pop-up εστιατόριο μιας-μέρας στο Λονδίνο όπου οι πελάτες πληρώνουν το γεύμα τους με ... φωτογραφίες στο Instagram. Πρόκειται για προϊόν διαφήμισης -ιδιοφυές θα λέγαμε- και προώθησης μιας νέας σειράς από κατεψυγμένα προϊόντα της εταιρίας τροφίμων Bird's Eye.
Oι πελάτες σερβίρονται από ένα γεύμα δύο-πιάτων, αλλά πριν το απολαύσουν θα πρέπει να το τραβήξουν φωτογραφία και να την ανεβάσουν στο Instagram με το hashtag “#BirdsEyeInspirations”, “πληρώνοντας το” κατ'αυτό τον τρόπο. Σειρά έχει το Manchester και το Leeds.

Σχετικά Θέματα: