September 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Life

Fake News και Τεχνητή Νοημοσύνη | Μήπως διανύουμε την εποχή της δυσπιστίας;

Fake News και Τεχνητή Νοημοσύνη | Μήπως διανύουμε την εποχή της δυσπιστίας; Φωτογραφία: iStock

Η εκδότρια της Madame Figaro, Ελένη Στασινοπούλου, γράφει στο editorial του τεύχους Μαρτίου για τη νέα ψηφιακή πραγματικότητα.

Η πιο σοβαρή κρίση σχέσεων που αντιμετωπίζουμε σήμερα είναι στη σχέση μας με την πραγματικότητα. Σκεφτείτε το! Από τις επεξεργασμένες με φίλτρα φωτογραφίες φίλων μας μέχρι τις αναληθείς φήμες και ειδήσεις, ένα μπλέξιμο αλήθειας και ψέματος φαίνεται να κυριαρχεί στη ζωή μας.

Διάβασα κάπου ότι μία από τις πιο σημαντικές τάσεις της χρονιάς είναι η αύξηση δυσπιστίας απέναντι στο online περιεχόμενο. Βιώνουμε, λέει, ένα digital hesitation, μια διάθεση δισταγμού σε οτιδήποτε συναντάμε στον ψηφιακό κόσμο. Και πώς να μην;

Διαβάστε Επίσης

Ένα scroll και αμφισβητείς ό,τι ήξερες για τον κόσμο. Βλέπω στο Instagram μια βίλα σαν ελληνικός ναός να λούζεται στο φως του ήλιου δίπλα σε μια ειδυλλιακή παραλία. Στη συνέχεια μια influencer φοράει την τελευταία συλλογή αγαπημένου γαλλικού brand, ενώ κάτω από ένα gadget προς πώληση μια σειρά από reviews ανακράζουν διθυράμβους για το προϊόν. Το πολυτελές κατάλυμα; Computer-generated. Η καλοντυμένη Παριζιάνα; AI avatar. Οι ενθουσιώδεις κριτικές; Από bots! Ουφ! Μα δεν είμαι δα και η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος, μια απλή καταναλώτρια αγαθών ή περιεχομένου είμαι.

Eleni Stasinopoulou
Η εκδότρια της Madame Figaro, Ελένη Στασινοπούλου

Το fake έχει εξελιχθεί. Είναι καλοσχεδιασμένο, αληθοφανές και τόσο έξυπνα φτιαγμένο, που ακόμα και το πιο εξασκημένο μάτι δυσκολεύεται να το ξεχωρίσει. Και κάπως έτσι, καταλήγουμε στο σημείο όπου η εμπιστοσύνη στο διαδικτυακό περιεχόμενο κλονίζεται συθέμελα. Σύμφωνα με έρευνες, το 60% των χρηστών δηλώνουν ότι αμφισβητούν όσα διαβάζουν και βλέπουν online περισσότερο από ποτέ. Το 52% έχει πέσει πάνω σε fake ειδήσεις, το 39% σε παραπλανητικές κριτικές προϊόντων, ενώ το 33% έχει βιώσει deepfake scams.

Διαβάστε Επίσης

Οι ψεύτικες αξιολογήσεις προϊόντων, οι ανύπαρκτοι influencers και τα AI avatars που διαφημίζουν προϊόντα είναι η νέα κανονικότητα. Μια κανονικότητα όπου το "Fake it till you make it" δεν είναι απλώς τάση, αλλά στρατηγική μάρκετινγκ. Σε έναν κόσμο όπου το ψεύτικο είναι πιο πιστευτό από ποτέ, η αυθεντικότητα δεν είναι απλώς ζητούμενο, είναι η μεγαλύτερη πρόκληση. Και η εμπιστοσύνη η νέα πολυτέλεια.

BEST OF NETWORK