top article

Wedding season

  1. Sunkissed Glow | Το μικρό μυστικό μακιγιάζ για να αποκτήσεις ένα διακριτικό μαύρισμα ακόμα και χωρίς ηλιοθεραπεία Sunkissed Glow | Το μικρό μυστικό μακιγιάζ για να αποκτήσεις ένα διακριτικό μαύρισμα ακόμα και χωρίς ηλιοθεραπεία
  2. 4 stylish χτενίσματα που κάθε fashionista θα υιοθετήσει φέτος το καλοκαίρι 4 stylish χτενίσματα που κάθε fashionista θα υιοθετήσει φέτος το καλοκαίρι
  3. Η βασίλισσα Letizia  με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου Η βασίλισσα Letizia με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου
  4. Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look
  5. Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου
  6. Self-tan tips | Πώς να χρησιμοποιήσεις σωστά τα αυτομαυριστικά προσώπου για ένα υπέροχο sunkissed glow Self-tan tips | Πώς να χρησιμοποιήσεις σωστά τα αυτομαυριστικά προσώπου για ένα υπέροχο sunkissed glow
  7. 5 στιλιστικοί συνδυασμοί που αξίζει να δημιουργήσεις φέτος το καλοκαίρι 5 στιλιστικοί συνδυασμοί που αξίζει να δημιουργήσεις φέτος το καλοκαίρι
  8. Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση
  9. Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι
  10. Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες
  11. "Γιατί έχω πιο καθαρή επιδερμίδα το καλοκαίρι;" Οι ειδικοί απαντούν "Γιατί έχω πιο καθαρή επιδερμίδα το καλοκαίρι;" Οι ειδικοί απαντούν
  12. 5 χρήσιμες συμβουλές για να επιλέξεις το κατάλληλο μαγιό για το καλοκαίρι 5 χρήσιμες συμβουλές για να επιλέξεις το κατάλληλο μαγιό για το καλοκαίρι
  13. Τα ωραιότερα μπικίνι του καλοκαιριού που θα σε κάνουν να ονειρεύεσαι τις διακοπές Τα ωραιότερα μπικίνι του καλοκαιριού που θα σε κάνουν να ονειρεύεσαι τις διακοπές
  14. Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις
  15. Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου
  16. It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο
  17. Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα

Είναι απολύτως φυσιολογικό ύστερα από τόσους μήνες καραντίνας, εγκλεισμού και τηλεργασίας, η ψυχολογία σου να μην είναι στα καλύτερά της. Μαύρα σύννεφα και σκέψεις έχουν κυριεύσει το μυαλό σου και η ενεργητικότητά σου βρίσκεται στα χαμηλότερα επίπεδα. Είναι αυτό που αναγνωρίζουν στην Αγγλία ως "feeling blue", μια μελαγχολία που δεν σε αφήνει να χαρείς τα πράγματα, που θα απολάμβανες υπό φυσιολογικές συνθήκες. Αρχικά, δεν χρειάζεται να σε πιάσει πανικός, ούτε να νιώθεις άσχημα γιατί συμβαίνει σε όλους μας. 

1. Μην στενοχωριέσαι που είσαι στενοχωρημένη

Αυτή την περίοδο δυσκολεύεσαι να βοηθήσεις τον εαυτό σου να δει τα πράγματα από άλλη σκοπιά και αυτό είναι οκ. Όμως, δεν χρειάζεται να "αυτομαστιγώνεσαι" που βρίσκεσαι σε αυτή την κατάσταση, παρά είναι προτιμότερο να την αποδεχθείς. Διώξε τα αρνητικά συναισθήματα που δε θα σου προσδώσουν τίποτα και κάνε υπομονή μέχρι ο κύκλος της μελαγχολίας να κλείσει. 

2. Γράψε αυτό που νιώθεις

Αν δεν μπορείς να εντοπίσεις τον λόγο της στενοχώριας σου γιατί απλά δεν πρόκειται για κάτι προφανές, προσπάθησε να γράψεις σε ένα χαρτί αυτό που αισθάνεσαι χωρίς να σταματήσεις για περίπου 5 λεπτά. Θα εκπλαγείς από αυτό που θα διαβάσεις, ενώ ο τρόπος αυτός μπορεί να λειτουργήσει θεραπευτικά καθώς θα σε ξαλαφρώσει.

3. Παραδώσου στο συναίσθημα

Όσο κι αν προσπαθείς να κρύψεις τα συναισθήματά σου, "βάζοντας" μπροστά το γενναίο σου πρόσωπο ή ξεσπώντας στη δουλειά, στο φαγητό, ακόμα και σε άλλους, το καλύτερο είναι να αποδεχθείς την κατάσταση και να δώσεις χώρο και χρόνο στον εαυτό σου. 

10 απλές ερωτήσεις που θα σου αλλάξουν τη ζωή!

4. Κλάψε, αν χρειαστεί

Αν νιώσεις την ανάγκη να κλάψεις, μην το αποφύγεις. Εναλλακτικά μπορείς από μόνη σου να το προκαλέσεις, βάζοντας την αγαπημένη σου δραματική ταινία ή λυπητερά τραγούδια. Σύμφωνα με έρευνες, τα δάκρυα περιέχουν μια ενδορφίνη που είναι γνωστή πως μειώνει τον πόνο και βελτιώνει τη διάθεση. Επίσης, το κλάμα συνδέεται με την ενεργοποίηση του παρασυμπαθητικού νευρικού συστήματος που λειτουργεί ως χαλαρωτικό. 

5. Θέσε χαμηλά τον πήχη

Όταν νιώσεις ότι είσαι έτοιμη να προχωρήσεις, πηγαίνοντας προς το επόμενο στάδιο, δεν χρειάζεται να αγχώσεις τον εαυτό σου, πιστεύοντας από τη μία μέρα στην άλλη ότι θα είσαι ξανά ο εαυτός σου. Δώσε χρόνο, προσπάθησε να ξεκινήσεις με ένα πράγμα τη φορά και η διάθεσή σου μέρα με τη μέρα θα βελτιώνεται.

6. Βρες εκείνο που σε κάνει χαρούμενη

Αποφεύγοντας τις λυπητερές ταινίες και πράγματα που θα σε ρίξουν ψυχολογικά, άλλαξε τακτική και ανακάλυψε εκείνο που θα σε κάνει χαρούμενη είτε πρόκειται για ένα χόμπι ή για ένα επιτραπέζιο. Βρες αφορμές για να γελάς και ξεκίνα σήμερα κιόλας μια νέα κωμική σειρά. 

7. Στηρίξου σε φίλους

Οι φίλοι σου και η οικογένειά σου θα βρίσκονται δίπλα σου για να σε βοηθήσουν οπότε μην αποφύγεις τη στήριξή τους. Μπορείς, επίσης, αν θέλεις να διευρύνεις τον κύκλο σου, να ξεκινήσεις μια καινούρια δραστηριότητα, που θα σε φέρει σε επαφή με νέα άτομα.

Αυτοπεποίθηση: Μάθε πώς θα την τονώσεις μέσα από 8 συμβουλές

8. Μετάτρεψε το αρνητικό σε θετικό

Απόφυγε οποιαδήποτε αναδρομή στο παρελθόν και να κοίτα μόνο το μέλλον με αισιοδοξία. Αν για παράδειγμα, η μελαγχολία σου συνδέεται με χωρισμό, οι σκέψεις σου πρέπει να επικεντρωθούν στο ότι κάποια στιγμή θα ξαναβρείς την αγάπη και όχι στο γεγονός ότι είσαι μόνη σου.

9. Πέρασε χρόνο στη φύση

Κάνοντας μια βόλτα στο κοντινό σου πάρκο ή έναν περίπατο στο δάσος θα σου δώσει τη δυνατότητα να εξερευνήσεις την ομορφιά της φύσης με όλες σου τις αισθήσεις. Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνες το να βρίσκεται έξω στο φυσικό περιβάλλον μπορεί να μειώσει το στρες και τα επίπεδα της πίεσής σου, αυξάνοντας τη δημιουργικότητά σου. 

10. Ζήτα βοήθεια από ειδικό αν νιώσεις την ανάγκη

Αν καταλάβεις πως η μελαγχολία σου ξεπερνάει τα όρια με αποτέλεσμα να μετατραπεί σε κατάθλιψη σε σημείο που δεν έχεις όρεξη για τίποτα, έχουν αλλάξει οι συνήθειες ύπνου και φαγητού, τότε οφείλεις να ζητήσεις βοήθεια από κάποιον ειδικό χωρίς να έχεις δεύτερες σκέψεις. 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>