top article

New season trends

  1. Πώς θα φορέσεις την καμπαρντίνα σου σαν μία πραγματική ιέρεια του στιλ Πώς θα φορέσεις την καμπαρντίνα σου σαν μία πραγματική ιέρεια του στιλ
  2. Οι 3 τάσεις της μόδας στα φορέματα και 10 κομμάτια από τα Marks & Spencer για να τις υιοθετήσεις Οι 3 τάσεις της μόδας στα φορέματα και 10 κομμάτια από τα Marks & Spencer για να τις υιοθετήσεις
  3. Τα φθινοπωρινά κομμάτια που αξίζει να έχεις στη γκαρνταρόμπα σου ανεξάρτητα από τις τάσεις Τα φθινοπωρινά κομμάτια που αξίζει να έχεις στη γκαρνταρόμπα σου ανεξάρτητα από τις τάσεις
  4. 5 φθινοπωρινά σύνολα των Παριζιάνων για άψογες εμφανίσεις 5 φθινοπωρινά σύνολα των Παριζιάνων για άψογες εμφανίσεις
  5. 5 styling tips για τα φθινοπωρινά σου σύνολα από το street style του NYFW 5 styling tips για τα φθινοπωρινά σου σύνολα από το street style του NYFW
  6. Louis Vuitton | Η συλλογή του οίκου με παπούτσια για τη σεζόν Φθινόπωρο - Χειμώνας 2021 Louis Vuitton | Η συλλογή του οίκου με παπούτσια για τη σεζόν Φθινόπωρο - Χειμώνας 2021
  7. Ζέτα Μακρυπούλια | Το look της θα σε πείσει να φορέσεις περισσότερο λευκό το φθινόπωρο Ζέτα Μακρυπούλια | Το look της θα σε πείσει να φορέσεις περισσότερο λευκό το φθινόπωρο
  8. 10 Mango φορέματα που θα σε αναδείξουν ως την πιο καλοντυμένη εργαζόμενη στο γραφείο 10 Mango φορέματα που θα σε αναδείξουν ως την πιο καλοντυμένη εργαζόμενη στο γραφείο
  9. Τα 6 hair trends που προβλέπεται να πρωταγωνιστήσουν το φθινόπωρο Τα 6 hair trends που προβλέπεται να πρωταγωνιστήσουν το φθινόπωρο
  10. Τα 10 κομμάτια από τη φθινοπωρινή συλλογή του Zara που αξίζει να αποκτήσεις Τα 10 κομμάτια από τη φθινοπωρινή συλλογή του Zara που αξίζει να αποκτήσεις
  11. 10 office looks που θα σε κάνουν να ενθουσιαστείς που επέστρεψες στο γραφείο από την τηλεργασία 10 office looks που θα σε κάνουν να ενθουσιαστείς που επέστρεψες στο γραφείο από την τηλεργασία
  12. Αυτή είναι η μεγαλύτερη τάση του φθινοπώρου και την έχεις ήδη στη ντουλάπα σου Αυτή είναι η μεγαλύτερη τάση του φθινοπώρου και την έχεις ήδη στη ντουλάπα σου
  13. 5 φθινοπωρινές τάσεις που μπορείς να φορέσεις άμεσα 5 φθινοπωρινές τάσεις που μπορείς να φορέσεις άμεσα
  14. 5 εμφανίσεις της Βίκυς Καγιά που αξίζει να αντιγράψεις φέτος το φθινόπωρο 5 εμφανίσεις της Βίκυς Καγιά που αξίζει να αντιγράψεις φέτος το φθινόπωρο
  15. Τα καλύτερα νέα αρώματα για το φθινόπωρο Τα καλύτερα νέα αρώματα για το φθινόπωρο
  16. 10 φθινοπωρινά κομμάτια από το Mango που θα κάνουν τη διαφορά στο στιλ σου 10 φθινοπωρινά κομμάτια από το Mango που θα κάνουν τη διαφορά στο στιλ σου
  17. Αναρωτιέσαι πώς θα φορέσεις το κοστούμι σου το φθινόπωρο; | Το look της Βίκυς Καγιά θα σε εμπνεύσει Αναρωτιέσαι πώς θα φορέσεις το κοστούμι σου το φθινόπωρο; | Το look της Βίκυς Καγιά θα σε εμπνεύσει
  18. Τρία looks της Τζίνας Αλιμόνου που είναι ιδανικά για τις πρώτες ημέρες του φθινοπώρου Τρία looks της Τζίνας Αλιμόνου που είναι ιδανικά για τις πρώτες ημέρες του φθινοπώρου
  19. Nail Trends | Οι τάσεις που θα βλέπεις παντού την επόμενη σεζόν Nail Trends | Οι τάσεις που θα βλέπεις παντού την επόμενη σεζόν
  20. Η καλοκαιρινή τάση που θα ακολουθήσουμε και το φθινόπωρο Η καλοκαιρινή τάση που θα ακολουθήσουμε και το φθινόπωρο
  21. Οι top τάσεις στα πανωφόρια όπως τις ξεχωρίσαμε από τις συλλογές για το Φθινόπωρο 2021 Οι top τάσεις στα πανωφόρια όπως τις ξεχωρίσαμε από τις συλλογές για το Φθινόπωρο 2021
  22. Fall Ready | Τα φορέματα που θα σε κάνουν να ανυπομονείς για το φθινόπωρο Fall Ready | Τα φορέματα που θα σε κάνουν να ανυπομονείς για το φθινόπωρο
  23. Honey Chestnut | Η ιδανική φθινοπωρινή απόχρωση για καστανές και καστανόξανθες Honey Chestnut | Η ιδανική φθινοπωρινή απόχρωση για καστανές και καστανόξανθες
  24. Scarf Collection | Η νέα limited edition συλλογή του Zara θα κάνει το φθινοπωρινό σου στιλ πιο ιδιαίτερο Scarf Collection | Η νέα limited edition συλλογή του Zara θα κάνει το φθινοπωρινό σου στιλ πιο ιδιαίτερο
  25. 10 φθινοπωρινά κομμάτια που μπορείς να αγοράσεις στις θερινές εκπτώσεις 10 φθινοπωρινά κομμάτια που μπορείς να αγοράσεις στις θερινές εκπτώσεις
  26. Sex and the City | Οι τάσεις στα μαλλιά που θα μας απασχολήσουν το φθινόπωρο όπως αναδείχθηκαν από τις πρωταγωνίστριες της σειράς Sex and the City | Οι τάσεις στα μαλλιά που θα μας απασχολήσουν το φθινόπωρο όπως αναδείχθηκαν από τις πρωταγωνίστριες της σειράς
  27. Το smokey eye look του ερχόμενου φθινοπώρου - και όχι μόνο - έχει έναν αέρα υψηλής ραπτικής Το smokey eye look του ερχόμενου φθινοπώρου - και όχι μόνο - έχει έναν αέρα υψηλής ραπτικής

Θέλεις να καταφέρεις να τρέχεις πιο πολλά χιλιόμετρα, να καις περισσότερες θερμίδες, να ιδρώνεις κι άλλο; Ενσωμάτωσε στο πρόγραμμά σου αυτές τις πολύ απλές ιδέες και δες τα αποτελέσματα της προσπάθειάς σου να γίνονται ορατά στο σώμα σου πολύ γρήγορα!

Πιες έναν καφέ πριν την πρωινή γυμναστική

Η καφεΐνη συμβάλει στην κινητοποίηση του κεντρικού νευρικού συστήματος κι έτσι θα έχεις περισσότερη ενέργεια για το πρωινό μάθημα spinning ή το τζόκινγκ σου. Επιπλέον, σε κάνει να νιώθεις πιο ευχάριστα καθώς γυμνάζεσαι κι έτσι αυξάνονται οι πιθανότητες να μείνεις μερικά λεπτά παραπάνω στο γυμναστήριο ή να αποφασίσεις να κάνεις έναν ακόμα γύρο πριν το χαλάρωμα. Το ιδανικό είναι να πιεις τον καφέ σου μισή ώρα πριν ξεκινήσεις να ιδρώνεις και να περιοριστείς σε ένα φλιτζάνι, αφού περισσότερα από 200mg καφεΐνης μπορεί να σε κάνουν να νιώθεις νευρικότητα.

Βάλε το κινητό σου σε λειτουργία πτήσης

Όταν τα δίνεις όλα δεν θέλεις να χρειαστεί να σταματήσεις για να απαντήσεις σε κάποια κλήση ή να δεις τι ήταν αυτό το εισερχόμενο μήνυμα! Μην ξεχνάς ότι ο χρόνος αυτός είναι μια επένδυση στον εαυτό σου και οι περισπασμοί θα σε εμποδίσουν τα αποδώσεις όσο περισσότερο μπορείς. Αν πρέπει να έχεις το τηλέφωνο μαζί σου για να ακούς μουσική βάλτο σε λειτουργία πτήσης, διαφορετικά άφησέ το μέσα στο σάκο σου. Μπορείς να βγάλεις selfie μόλις τελειώσεις!

Ξεκίνα δυναμικά

Ξεκίνα την προπόνησή σου με μερικές δυναμικές διατάσεις, που σημαίνει ότι θα κινείσαι συνεχώς αλλάζοντας κάθε τόσο τη διάταση, αντί να μένεις στο ίδιο σημείο για πολλή ώρα. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται άμεσα η θερμοκρασία του σώματος και ο καρδιακός παλμός, που σημαίνει ότι ζεσταίνονται καλύτερα οι μυς σου μειώνοντας τις πιθανότητες για τραυματισμούς.

Πρόσθεσε μερικές ασκήσεις με foam roller στο πρόγραμμά σου

Το foam roller είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο που θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις το εύρος των κινήσεών σου ώστε να κάνεις κάθε κάθισμα, κάθε προβολή και κάθε push-up να έχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στο σώμα σου. Με τις ασκήσεις στο foam roller οι μυς επιμηκύνονται και γίνονται πιο ελαστικοί, με αποτέλεσμα να κινδυνεύεις λιγότερο από τραυματισμούς και να δουλεύεις σε μεγαλύτερο βάθος. Αξιοποίησέ το στην προθέρμανση και όποτε έχεις λίγο χρόνο για μερικές διατάσεις.

Κάνε μικρότερα διαλείμματα

Ανεξάρτητα από το εάν ο στόχος σου είναι να δυναμώσεις τους μυς σου, να χάσεις βάρος ή να προετοιμαστείς για κάποιον αγώνα, το κλειδί για να τον κατακτήσεις πιο γρήγορα είναι να περιορίσεις όσο γίνεται περισσότερο το χρόνο που μεσολαβεί ανάμεσα στις διαφορετικές ασκήσεις. Όταν το διάλειμμα για ξεκούραση είναι πολύ μικρό, η ένταση της άσκησης αυξάνεται, ο καρδιακός παλμός διατηρείται σταθερά σε υψηλά επίπεδα και κατά συνέπεια καις περισσότερες θερμίδες. Έτσι, το σώμα αλλά και το μυαλό σου εκπαιδεύονται στο να δουλεύουν πιο σκληρά και να ανταπεξέρχονται καλύτερα στην κόπωση!

Ο ιδανικός χρόνος ξεκούρασης ανάμεσα στις ασκήσεις ποικίλλει ανάλογα με τη φυσική κατάσταση και το είδος της προπόνησης , αλλά σαν βασικό κανόνα έχε στο μυαλό σου ότι θα πρέπει να σταματάς τόσο όσο χρειάζεται για να νιώσεις ότι μπορείς να βγάλεις ένα ακόμα σετ, χωρίς όμως να έχεις χαλαρώσει εντελώς από το προηγούμενο.

Σκέψου την άσκηση

Ένας απλός τρόπος να κάνεις οποιαδήποτε άσκηση πολύ πιο αποτελεσματική είναι να σκέφτεσαι την ώρα που την κάνεις ποιος μυς πρέπει να ενεργοποιήσεις, αντί απλώς να επαναλαμβάνεις μονότονα μια κίνηση ενώ σκέφτεσαι για παράδειγμα τι θα φορέσεις την επόμενη μέσα στο γραφείο! Η κίνηση του σώματος ενεργοποιεί τον εγκέφαλο ο οποίος στέλνει μήνυμα στους αντίστοιχους μυς. Όταν παράλληλα σκέφτεσαι την ίδια διαδικασία ενισχύεις τη σύνδεση μεταξύ του εγκεφάλου και του μυικού συστήματος.

Δοκίμασε τη Διαλειμματική Προπόνηση Υψηλής Έντασης (HIIT)

Εάν δεν το έχεις κάνει ακόμα, δώσε μια ευκαιρία στην ΗΙΙΤ. Στην πράξη, πρόκειται για σύντομα διαστήματα σκληρής άσκησης (από 20 έως 90 δευτερόλεπτα κατά τη διάρκεια των οποίων "τα δίνεις όλα") που εναλλάσσονται με περιόδους ενεργητικής χαλάρωσης Πρόκειται για ένα σύστημα που είναι ιδανικό εάν ο στόχος σου είναι να χάσεις βάρος γιατί αυξάνει σημαντικά την καύση θερμίδων όχι μόνο την ώρα που γυμνάζεσαι αλλά και μετά, ενώ συμβάλλει πολύ στην βελτίωση της αντοχής.

Βρες ένα είδος άσκησης που σε ευχαριστεί

Εάν θέλεις να είσαι πάντα συνεπής στο ραντεβού σου με τη γυμναστική σου, είναι πολύ σημαντικό να κάνεις κάτι που στ' αλήθεια απολαμβάνεις! Εάν δεν περνάς καλά την ώρα που γυμνάζεσαι και σκέφτεσαι πότε θα τελειώσεις για να φύγεις, είναι μοιραίο αργά ή γρήγορα να τα παρατήσεις. Εάν λοιπόν δεν σου αρέσει το τρέξιμο, δοκίμασε μια τάξη cardio dance. Εάν δεν αγαπάς τη yoga ίσως ένα πρόγραμμα με ασκήσεις σε μπάρα σου ταιριάζει καλύτερα. Αυτό που πρέπει να κρατήσεις είναι ότι η ιδανική άσκηση για σένα είναι αυτή που θέλεις να κάνεις!

Πάρε ένα fitness tracker

Εάν είσαι από τους ανθρώπους που θέλουν τεκμηριωμένα στοιχεία για να προσαρμόσουν ανάλογα τη συμπεριφορά τους, ένας μετρητής παλμών θα σε βοηθήσει να μάθεις να εκτιμάς την ένταση της άσκησης με βάση τους χτύπους της καρδιάς σου. Έτσι, θα μπορείς να φτιάξεις ένα πρόγραμμα με δυναμικές και όχι και τόσο έντονες ασκήσεις που θα το εναλλάσσεις κάθε μέρα. Επιπλέον, θα μπορείς να υπολογίζεις τις θερμίδες που καις.

Φτιάξε τη σωστή playlist

Τα κατάλληλα τραγούδια, όταν τα ακούς καθώς πηγαίνεις στο γυμναστήριο αλλά και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής σου θα κάνει την προπόνηση πολύ πιο ευχάριστη, πιο δυναμική και πιο έντονη. Δες εδώ πώς θα φτιάξεις την ιδανική playlist...

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>