top article

New season trends

  1. French Style | Όλα τα κομμάτια που δεν αποχωρίζονται οι Γαλλίδες fashionistas το φθινόπωρο French Style | Όλα τα κομμάτια που δεν αποχωρίζονται οι Γαλλίδες fashionistas το φθινόπωρο
  2. Η Τζίνα Αλιμόνου φόρεσε το πιο χρήσιμο πανωφόρι για αυτή την εποχή Η Τζίνα Αλιμόνου φόρεσε το πιο χρήσιμο πανωφόρι για αυτή την εποχή
  3. Sweet November | 3 stylish κουρέματα για να ανανεωθείς πλήρως τον Νοέμβρη Sweet November | 3 stylish κουρέματα για να ανανεωθείς πλήρως τον Νοέμβρη
  4. Μάρα Ζαχαρέα | Φόρεσε το it πανωφόρι της σεζόν σε ένα αθλητικό σύνολο Μάρα Ζαχαρέα | Φόρεσε το it πανωφόρι της σεζόν σε ένα αθλητικό σύνολο
  5. Το στιλ της Έλενας Χριστοπούλου είναι η έμπνευση που χρειάζεσαι για το φθινόπωρο Το στιλ της Έλενας Χριστοπούλου είναι η έμπνευση που χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
  6. Αυτό είναι το αμφιλεγόμενο στιλ παπουτσιών που δεν αποχωρίζονται οι fashionistas το φθινόπωρο Αυτό είναι το αμφιλεγόμενο στιλ παπουτσιών που δεν αποχωρίζονται οι fashionistas το φθινόπωρο
  7. Η capsule γκαρνταρόμπα του φθινοπώρου αποκλειστικά από ελληνικά brands Η capsule γκαρνταρόμπα του φθινοπώρου αποκλειστικά από ελληνικά brands
  8. 10 ζευγάρια loafers που ταιριάζουν με ό,τι αποφασίσεις να φορέσεις το φθινόπωρο 10 ζευγάρια loafers που ταιριάζουν με ό,τι αποφασίσεις να φορέσεις το φθινόπωρο
  9. 10 street style looks που θα σε πείσουν πως τα μαύρα μποτάκια είναι η must have αγορά του φθινοπώρου 10 street style looks που θα σε πείσουν πως τα μαύρα μποτάκια είναι η must have αγορά του φθινοπώρου
  10. Μανικιούρ χειμώνας '22 | Αυτό είναι το χρώμα που έχουν υιοθετήσει από τώρα όλες οι fashionistas στα νύχια τους Μανικιούρ χειμώνας '22 | Αυτό είναι το χρώμα που έχουν υιοθετήσει από τώρα όλες οι fashionistas στα νύχια τους
  11. Τα must have παπούτσια του φθινοπώρου μέσα από τη νέα συλλογή της Zara Τα must have παπούτσια του φθινοπώρου μέσα από τη νέα συλλογή της Zara
  12. 5 τάσεις της μόδας για το φθινόπωρο που θα είναι επίκαιρες και του χρόνου 5 τάσεις της μόδας για το φθινόπωρο που θα είναι επίκαιρες και του χρόνου
  13. Η βασίλισσα Letizia με τις ιδανικές γόβες για το μεταβατικό στιλ του φθινοπώρου Η βασίλισσα Letizia με τις ιδανικές γόβες για το μεταβατικό στιλ του φθινοπώρου
  14. 50 shades of brown | Οι πιο κομψοί τρόποι για να φορέσεις το καφέ φέτος το φθινόπωρο 50 shades of brown | Οι πιο κομψοί τρόποι για να φορέσεις το καφέ φέτος το φθινόπωρο
  15. Οι τάσεις της μόδας για το φετινό φθινόπωρο όπως τις ξεχωρίσαμε στο street style της εβδομάδας μόδας στο Μιλάνο Οι τάσεις της μόδας για το φετινό φθινόπωρο όπως τις ξεχωρίσαμε στο street style της εβδομάδας μόδας στο Μιλάνο
  16. Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από το street style της εβδομάδας μόδας στο Λονδίνο Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από το street style της εβδομάδας μόδας στο Λονδίνο
  17. Πώς θα υιοθετήσεις την τάση Barbiecore σύμφωνα με τη Βίκυ Καγιά Πώς θα υιοθετήσεις την τάση Barbiecore σύμφωνα με τη Βίκυ Καγιά

Ένα μεγάλο ποσοστό όσων καταφέρνουν να χάσουν βάρος καταλήγουν να ξαναπαίρνουν πολλά από αυτά τα κιλά (ή και ακόμα περισσότερα) μέσα στα επόμενα λίγα χρόνια. Μάλιστα, σχετικές έρευνες έχουν δείξει ότι το ποσοστό αυτό αγγίζει ακόμα και το 80%, όταν μιλάμε για μια περίοδο 4-5 ετών μετά την απώλεια των κιλών. Ο λόγος τις περισσότερες φορές είναι ότι οι αυστηρές δίαιτες έχουν σαν αποτέλεσμα να χάνουμε, εκτός από λίπος, και μυική μάζα. Όμως, λιγότερη μυική μάζα στο σώμα σημαίνει και πιο αργός μεταβολισμός. Έτσι, όταν κάποια στιγμή θα σταματήσεις να ακολουθείς ένα αυστηρό πρόγραμμα διατροφής και θα επιστρέψεις σε λιγότερο στερητικές διατροφικές συνήθειες, είναι πολύ εύκολο να ξαναπάρεις τα κιλά που θα έχεις χάσει. 

 

Η λύση για να μην ξαναπάρεις τα κιλά

Η απάντηση στο πρόβλημα είναι να βρούμε έναν τρόπο να διατηρήσουμε το μεταβολισμό σε υψηλά επίπεδα. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι αυτό που μπορεί να βοηθήσει να μην ξαναπάρεις τα κιλά λίγο μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος διατροφής είναι να βάλεις στην καθημερινότητά σου μια μέτριας έντασης άσκηση, όπως ο χορός ή το ζωηρό περπάτημα. Μάλιστα, αυτό θα πρέπει να το ξεκινήσεις ήδη από την περίοδο που κάνεις δίαιτα. Έχει ιδιαίτερη σημασία να συνδυάσεις το πρόγραμμα διατροφής για αδυνάτισμα με τη γυμναστική η οποία έχει αποδειχτεί ότι περιορίζει την επιβράδυνση του μεταβολισμού, κι έτσι το σώμα συνεχίζει να καίει πολλές θερμίδες.

Δεν έχεις πολύ χρόνο για να διαθέσεις στην άσκηση; Διάλεξε αντί για μέτριας έντασης γυμναστική, τη διαλειμματική άσκηση υψηλής έντασης (ΗΙΙΤ). Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι, σε συνδυασμό με μια διατροφή χαμηλή σε θερμίδες, αυτό το είδος γυμναστικής έχει μακροπρόθεσμα τα ίδια αποτελέσματα σε ό,τι αφορά τη διατήρηση του μεταβολισμού σε υψηλά επίπεδα, αλλά σε λιγότερο χρόνο! Έτσι, με 20 λεπτά HIIT εξασφαλίζεις ότι διατηρείς τη μυική μάζα και κρατάς το μεταβολισμό σου σε εγρήγορση, όσο και με 60 λεπτά μέτριας έντασης άσκηση.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>