top article

"Μια διαφήμιση αντανακλά τα ήθη μιας κοινωνίας, αλλά δεν τα επηρεάζει” είχε γράψει στις αρχές των '80ς ο David Ogilvy, μεγιστάνας στο χώρο της διαφήμισης. Ήταν την ίδια δεκαετία, που η κρίση του AIDS κορυφωνόταν και που ο Bruce Weber φωτογράφιζε ημίγυμνο τον Tom Hintnau για τον Calvin Klein, μια φωτογράφηση που εισήγαγε το κοινό σε αυτό που λέμε "homoeroticism”.

Η διαφήμιση αυτή, ήταν ταυτόχρονα σοκαριστική, αισθησιακή, ανατρεπτική και μόνο η αρχή για τις ιστορικές καμπάνιες στο χώρο της μόδας που επρόκειτο να ακολουθήσουν. Εικόνες με κρυφά μηνύματα αλλά και ισχυρή δυναμική, ικανή να τις κάνει αξέχαστες. 

Ιούλιος 2018

>